Nu toate persoanele reactioneaza la fel in fata situatiilor stresante. Unii reusesc sa le faca fata cu succes, altii in schimb, ajung chiar sa aiba probleme medicale expunerea prelungita la stres putand avea ca efect modificari functionale.

 

Efectele stresului pot include:

  • Intensificarea frecventei respiratorii;
  • Cresterea secretiei de adrenalina, noradrenalina sau de cortizol.

 

De asemenea, pot sa apara modificari patologice, precum:

  • boli cardiovasculare (hipertensiune arteriala, cardiopatie ischemica, accident vascular cerebral);
  • tulburari ale comportamentului alimentar - obezitate, ulcer gastro-duodenal, diabet zaharat;
  • modificari afective.

 

Alimentatie

 

- Consumati bauturi naturale si ceaiuri energizante;
- Evitati alimentele din comertul modern care contin frecvent conservanti/ coloranti/ amelioratori de gust in exces.
- Consumati, in masura posibilitatilor, alimente care nu contin pesticide sau conservanti alimentari (alimente bio)
- Folositi antioxidanti naturali (fructe si legume din culturi biologice).

somon

Activitati fizice

 

- Faceti exercitii fizice in mod regulat;
- Plimbati-va, socializati, mergeti la teatru, plecati in excursii.

 

 

 

 

 

sport

Incercati sa urmati aceste sfaturi, iar rezultate nu vor intarzia sa apara:

 

Somnul. Se stie ca stresul are efect asupra somnului. Eliminarea stresului va imbunatati acest aspect, atat de necesar al vietii dvs: veti dormi profund si linistit.

Concentrarea. Capacitatea de concentrare, de memorare si invatare se vor dezvolta armonios.

Profesionalismul. Veti avea un randament mai bun in activitatile cotidiene, indiferent de domeniul dumneavoastra de activitate.

Relatiile interpersonale. Se eficientizeaza comunicarea cu familia, colegii si prietenii.